CAMDAKİ KIZ ELEŞTİRİSİ - Bu Kez Ağır Konuşacağım!

  görünümler 3,824,859

Murat Soner

YORUMLAR
YT Ömer Faruk
YT Ömer Faruk 6 saatler önce
bir zamanlar kıbrısı anlat lütfen
msx
msx 15 saatler önce
Tv o kadar tatsız bir hal aldı ki izlemiyoruz artık. Yılda taş çatlasa 5 kere tv önüne geçiyorumdur onda da tlc'yi açıp emlak programı izliyorum o daha heycan verici.
Derya Er
Derya Er Gün önce
Doru
Derya Er
Derya Er Gün önce
Nı nı mı😒🤬
Nehir Işıl Aydoğdu
Nehir Işıl Aydoğdu Gün önce
🤣🤭🤣👏
Xerath
Xerath Gün önce
3:19 abi biraz saçmalıyosun sanki Gidip dizideki kötü karakterin yaptıklarını söyleyip diziyi eleştirdiğini söylüyorsun.
Magomedova😻
Magomedova😻 2 gün önce
psixologiyam pozuldu Vallah. Men burda bir nece deqiqeye tab getire bilmedim, aktyorlar nece tab getirir, amaaan.
Teymur Sefereliyev
Teymur Sefereliyev 2 gün önce
Gerçekten o kadar haklısın ki abi ama gerçekten klişe dizileri bile izlerim ama Gülseren Buğdaycı oğlu'nun dizisini bir daha izlemem insanlar televizyon açar güzel bir dizi izlemek için ama açtığımızda böyle psikoloji bozan dizileri görmekten bıktım Masumları izliyodum ama o kadar bıktım ki bıraktım
ilhami arpacı
ilhami arpacı 2 gün önce
Abi senin bir dizi çıkarman lazım
Berkay Buğra ÇALIŞKAN
Berkay Buğra ÇALIŞKAN 2 gün önce
Allah belanızı versin nasıl bir zihniyet izlerken utandım ya
Sn00p Kad1r :D
Sn00p Kad1r :D 2 gün önce
RTÜK AFK
Nergis YILMAZ
Nergis YILMAZ 2 gün önce
En iyisini ben yapıyorum. Hiç dizi hatta TV izlemiyorum. Çünkü bazı şeyler gerçekten sinir bozucu
Sıla TOMBAŞ
Sıla TOMBAŞ 2 gün önce
Sinirlerim bozuldu böyle dizi olmaz olsun yahu
M. T.
M. T. 4 gün önce
hicbir diziyi izlemiyorum ama bugüne kadar da izlemedim desem yalan olur.. nasil basliyorum bilmiyorum ama bir tanesi bile cok geliyor ve üzerimde yük varmis gibi hissediyorum, bitmeden de birakamiyorum. tuhaf iste, medyanin büyüsü galiba. artik kendime söz verdim asla bir diziye baslamicam ve aldigim kitaplari bitircem. önce "sizi medyanin elinden kurtaracak kitap" ile baslamak da en mantiklisi.
Baybars  Timur
Baybars Timur 4 gün önce
Türk dizi sektörünün sıkıntısı, izleyiciye bu bir dizidir, algısını vermemesi. İnsanlarda örnek alıyor ve etkileniyor. Bu bir dizidir imajını seyirciye vermeleri gerek. Ondan sonra ne çekersen çek, insanlar bu sanat deyip geçecek.
sümi
sümi 4 gün önce
+ neden hiç dizi izlemiyosun -sevmiyorum (Murat soner var)
videolanya
videolanya 6 gün önce
Film deki evli kadın ne var hayatım bende evliyim dediğinde bir ana sanki kıyamet yakın gibi hissettim
Süleyman Alkan
Süleyman Alkan 7 gün önce
Ciğerim şişti , rezalet
Unslaad Krosis
Unslaad Krosis 8 gün önce
Ben pdr mezunuyum o kadar utanıyorum ki Gülten budayicioglu'ndan boyle kıpkırmızı oluyorum
hd hd
hd hd 8 gün önce
tukurdugune bile hak etmiyor bu dizi cok ama cok haklisiniz
Sora
Sora 8 gün önce
Bunları izleyen kitle ölse çağ atlayacağız sanırım
E
E 9 gün önce
BÌR SÜRÜ KANAL YOKMU YAHU ,ÌSTEYEN ,ÌSTEMEYEN KANAL DEĞÌŞTÌRSÌN,BAKMAK ÌSTEYEN BAKAR ,BAKMAK ÌSTEMEYEN BAKMAZ ,EN KOLAYI BENCE BU YANÌ
Baran Bindak
Baran Bindak 10 gün önce
Oyuncular neden bu rolleri ve senaryoyu kabul ediyor anlamış değilim? Ülkemizde yaşananlardan siz de sorumlusunuz !
Baran Bindak
Baran Bindak 10 gün önce
Gerçek mi bu
ÇAĞKIZ'cılar
ÇAĞKIZ'cılar 10 gün önce
Valla bende camdaki kız denildiğinde Camdan mahalleyi kontrol eden kız zannetmişdim😂
riddle '
riddle ' 11 gün önce
gulseren budayıcıoglu kitap cıkaragı parayla psikolojik yardım alsın
Elfss,jpg
Elfss,jpg 11 gün önce
Türk dizileri neden böylesiniz :(((
Adbor'un ceydasi
Adbor'un ceydasi 11 gün önce
Bu adamın bir sanatı var oda: kufur etmeden doğru şeyleri söyleyen Bir adam gücü kimsede yok😎( tutarmi lna acaba)
Tiktok Cılğınlığı
Tiktok Cılğınlığı 12 gün önce
Bana sorarsanız bunları devlet bilerek yapıyor milleti mala bağlayıp başlarını kaldırmasın diye narkoz veriliyor başka bir açıklaması olmaz.şabanın eşek oğlu eşeğini sansür doyup bunlarda ne var diye izin veren rütük iki lafım var eşek oğlu eşek
Uğurcan Güneş
Uğurcan Güneş 12 gün önce
Yirtillllll
bekle deyip gitti
bekle deyip gitti 12 gün önce
Şimdi de Gülseren Hanım'ın Kral Kaybederse isimli kitabı dizi olacakmış. Gerçekten şu kadının hastası olmadığım için şükrediyorum.
Fc Fc
Fc Fc 13 gün önce
Ben böyle mükemmel bir çalışmaya daha önce tanık olmadım. Tam 21 yıllık eğitimciyim. Şapka çıkartıp saygıyla selamlıyorum sizi
Blackpink fan_blink_
Blackpink fan_blink_ 13 gün önce
Abi söylediklerinden hiçbişey anlamadım ama çok haklısın zjzzaçşssğmdndhrh
Hamza Taşcı
Hamza Taşcı 13 gün önce
türk dizisi izleyen kaldı mı ki yaa :D ben bırakalı çok oldu saçma saçma şeyler o ne öyle bi gram dikkatimi çekmiyor bunlar siz iyi üşenmeyip izleyip bide eleştiri yapıyosunuz.
Muhammed KAPLAN
Muhammed KAPLAN 14 gün önce
kadının metalaşmasının yanı sıra erkek cocuklarınıda etklıyor bu durum bazı his ve duygulardan uzak tutuluyor maalesef.
Emre Okyn
Emre Okyn 14 gün önce
Reis seni keşfettim birinin bunların farkında olup insanlara anlatması 👏 helal olsun
sıradan bir insan
sıradan bir insan 14 gün önce
Murat abi sana bir soru soracağım, geçen gün kırmızı odayı eleştirdiğin videoya denk geldim ve sen orda oturup gerçek hayat hikayesinin konusunu eleştirecek değilim dedin ve şimdide camdaki kızın konusunu eleştiriyorsun ve bu bana çelişki gibi geldi yanlış anlama camdaki kızı korumuyorum gördüğüm şeyi merak ettiğim için soruyorum.
Tolik
Tolik 14 gün önce
Sanami kaldi dizi kizlarni eleşdirmek
Şüheda
Şüheda 15 gün önce
RTÜK'ün başına sizi getirsinler lütfen. Memleket olarak ihtiyacımız var nolur ya! Alkışlıyorum sizi 👏👏👏👏
rosie
rosie 15 gün önce
o ic camasir sahnesinde kusucaktim buda gercek hayat hikayesi.
Halane Halane
Halane Halane 15 gün önce
10:10 Tuuf.. diyor yah 😁
uyanisbs
uyanisbs 15 gün önce
Aysecik ve ömercik 😄
uyanisbs
uyanisbs 15 gün önce
Cok gicik bi dizi ya haklisin
Fatma İrem Yıldırım
Fatma İrem Yıldırım 15 gün önce
Çok yerinde bir konuşma olmuş 👏
Selin Türkyılmaz
Selin Türkyılmaz 16 gün önce
Videoyu ×2 de izliyin
Kitapların Parçacık Sesi
Kitapların Parçacık Sesi 16 gün önce
10:06 MAŞALAH
Kübra Nur Erdem
Kübra Nur Erdem 16 gün önce
Gerçekten çok doğru söylüyorsun👏.
Zeynep Nur Kara
Zeynep Nur Kara 17 gün önce
Şuraya sıyıralım
Herhangi Biri
Herhangi Biri 17 gün önce
Adam o kadar haklı ki sinirlendim
Herhangi Biri
Herhangi Biri 17 gün önce
Gelin kontenjani djjdjekekwjejdi
Zooba zamanı
Zooba zamanı 18 gün önce
0:36 amaa ninem :D
Sangvinik
Sangvinik 19 gün önce
RTÜK ün 50 tonu😄
Blink
Blink 19 gün önce
Pammmmm "CAMDAKİ KIZ"
Celtik Medusa
Celtik Medusa 19 gün önce
Hayatımın en verimli 10 dakikasıydı. Muhteşem bir eleştiri, muhteşem bir video. Ellerinize sağlık...
Ayşe
Ayşe 19 gün önce
yeter artiiiikkk yaa , gercekler zaten biktirdi, artik boyle seyler izlemek hasta ediyor. İlkokula giden kardesimle haber izlemiyoruz psikolojisi icin. Diziler haberlerden better Ailece oturup izleyecek bir sey kalmadi
Ömer Tahir Değirmen
Ömer Tahir Değirmen 20 gün önce
Bu diziyi yapanları jenerikten teker teker bulup küfredesim geldi neden bilmiyorum
Nuray Sadıx
Nuray Sadıx 21 gün önce
Güldür güldürde damdakı kızı çok iyi anlatmışlardı
Osman Basaran
Osman Basaran 21 gün önce
Hiçbir Türk dizisi seyretmediğim, halde; hepsinden tekrârdan tiksindim.
Yahya Kurak
Yahya Kurak 22 gün önce
Bu dizileri izlemek veya görmek zorunda kalırken benim gibi hisseden birinin olduğunu bilmek insana huzur veriyor. Ağzınıza sağlık
tori
tori 22 gün önce
Benim mal annem Nalan'ın annesine özeniyor diziyi izleyince kısıtlayıcı olmaya başladı im scared
Aysel Nur
Aysel Nur 22 gün önce
0:37 öldüüüm🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hilal Sevgili
Hilal Sevgili 22 gün önce
Bu kadının ( Gülseren Bugdacioglu) hiç bir dizisini izlememiştim. Böyle anlatınca merak ettim. Ama izlemiş kadar oldum.
minecraft
minecraft 23 gün önce
1:12 vallahi çok siniriliyim 😠 😂
Kostas
Kostas 23 gün önce
O RTÜK denen kurumun her çalışanını tek tek silkelemek lazım
emine yilmaz
emine yilmaz 23 gün önce
10:10 dk 😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oscarisOP THE BEST
oscarisOP THE BEST 23 gün önce
Hayır ben anlmadım iç çamaşırlı sahneler yurt dışında normal karşılanırken neden bu ülkede anormal karşılanıyor ne oluyor yani size ölüm tehditi falan mı oluyor?mallar
oscarisOP THE BEST
oscarisOP THE BEST 18 gün önce
@Cehaletle Mücadele Derneği değiliz diye bu tarz sahnelere yer verilmeyecek diye bir kanun yok mankafa.
Civan Koçak
Civan Koçak 19 gün önce
@°Çağla° İngiltere de BBC kanalında tecavüzlu bir dizi var "liar" adında o nasıl yayınlanıyor peki?
oscarisOP THE BEST
oscarisOP THE BEST 21 gün önce
@°Çağla° çocuk yani gelip camdaki kızı mı izleyecek?bruh
°Çağla°
°Çağla° 21 gün önce
O diziler internet platformlarında yayınlanıyor isteyen açıp izliyor ama bunlar televizyonda yayınlandığı için çocuklar buna maruz kalıyor
MSc. Chemist
MSc. Chemist 24 gün önce
Vallahi sürekli eleştirip kaldırılsın diye şikayet ettiğim ne varsa söylemişsiniz ağzınıza sağlık. Kitapla alakası olmadığı gibi kitaplarında da yok artık aynı ailede hepsi mi bu kadını bulup geliyor hepsinde ayrı seçmece hastalık buluşmuş diyecek esnaf lokantası tadında bir psikiyatri merkezi olmuş. Her şeyi geçtim, sevgi her şeyi iyileştirir kafasını kafalara aşılarken kendisi her saat başı o kadar para alıyor çeksin kepenkleri kliniği kapayıversin bence!
SametTunç
SametTunç 24 gün önce
la havle bi tıkladım videosuna izliyim dedim sigara içmeye çıkamıyom ne bicim sardı yapıyosun bu işi
Ali Yavuz
Ali Yavuz 26 gün önce
Sonu çok iyiydi😂
Cigdem Cigdem
Cigdem Cigdem 26 gün önce
Sondaki ekledigin.. bir pastanin ustune eklenmis kiraz gibi.. Tam yerini buldu harika 👏☺️
Merviş
Merviş 26 gün önce
👏👏👏
gülay gülay
gülay gülay 26 gün önce
Bir Sosyolog olarak söylüyorum, öyle haklısınız ki.! Lakin toplumun anlak ve algí kısmında genel bir sorun olduğunu kabul edersek anlatım tarzınızın yetersiz kalabileceğini düşünmekten kendimi alamıyorum. Dizi izlemeyen biriyim ama, eleştirmek için izlemek gibi bir zorunluluğum oluyor. Fakat bu diziye aynı sizin gibi ilk 15 dk dayanabildim. Hangi insan bu kadar özelini ifşa etmek isteyebilir ki!!! Biyografi türündeki kitaplarda bile bu kadar suistimal yok.
Zeynep Franchi Y Atala
Zeynep Franchi Y Atala 27 gün önce
Sakar güzellik, bekar cinsellik 😃😃😃
Sadettin Dikmen
Sadettin Dikmen 27 gün önce
"See" dizisini tavsiye ederim
Sadettin Dikmen
Sadettin Dikmen 27 gün önce
See dizisini tavsiye ederim
Zilan Kurtboğan
Zilan Kurtboğan 27 gün önce
3:48 oha böyle bie cümle mi geçmiş ilk kez farkettim. Bilimsel olarak bile mümkün değil iğrenç ya cahillik
Nevin İnce
Nevin İnce 28 gün önce
👏👏👏
T ?!
T ?! 28 gün önce
Peki alanacak şeye bu kadar gulmem😐😔😔😭😂😂😂
harun kılıç
harun kılıç 28 gün önce
daralıp kapattım valla
Sherly
Sherly 29 gün önce
1:23 captain america'nın adı winter soldier olmadı ki.o iksi arkadaş.yoksa benim kaçırdığım bir muhabbet mi var anlamadım.
*-ƤƛMƖ̇ЄԼԼƛ-*#saveralph
*-ƤƛMƖ̇ЄԼԼƛ-*#saveralph 29 gün önce
10:09
Berfin Akar
Berfin Akar 29 gün önce
Sondaki hareket süperdi 😅😅
Sinem ödlkdkdkd
Sinem ödlkdkdkd 29 gün önce
Cidden bekaret kontrolü kadar pislik iğrenç bir şey yok. Cahillik dizisi resmen
Batuhan DaRNeD
Batuhan DaRNeD Aylar önce
10:07 koptum aq döwkskekeks
Rabia Aydın
Rabia Aydın Aylar önce
Bir psikolog bu dizileri yapmaya izin veriyorsa bir şey diyemiyorum demekki neymiş halkın ruh sağlığı değil kendi paruh sağlığı önenliymiş
Jem Yilmaz
Jem Yilmaz Aylar önce
Helal olsun 👏
Eredrin
Eredrin Aylar önce
Gerçekten bunları yaşayanlar varsa Buradan bunları yaşatan annenin de babanın da diyorum devamını size bırakıyorum.
Anıl Er
Anıl Er Aylar önce
Kirbaclatmak nedir ya 😂😂😂
Elif end Esat
Elif end Esat Aylar önce
Lütfen emanetin videosunu yap.
Reşit Gök
Reşit Gök Aylar önce
Sizin vida sıkma diye sansürlü bir bakış açısı getirdiğiniz olguyu ben yüksek sesle dillendirdim!
Latif Yılmaz
Latif Yılmaz Aylar önce
Millet in ahlakını mahvettiler bu ve bunun gibi diziler 😔
Akın Karahan
Akın Karahan Aylar önce
Abi işini iyi yapıyorsun helal olsun
Abdullah Adıgüzel
Abdullah Adıgüzel Aylar önce
Kızma Murat Soner abi bizleri kim bilir daha nasıl felaketler bekliyor; bilmiyorum! İnsanlar daha nasıl fesatlık yayabiliriz, çabasına girmişler.
Ecenil Kombak
Ecenil Kombak Aylar önce
Gülseren Budayıcıoğlu 'nun kemikleri romatizma oldu seni yüzünden, bir de mazoşist koyalım demişler diyosun da 1- kitabında da karakterler öyle zaten 2-aynı hikayeyi yabancı biri yazsa çok iyi dram çok kaliteli gerçekçi oyunculuk dersin, ayrıca küfülere gülünen Türk komedilerindense şöyle etkileyici, insanda iz bırakan, iyi oynanmış bir dramı tercih ederim, senin psikolojin kaldıramıyorsa izleme zaten niye diziyi kötülüyorsun ne kadar saçma. Bu diziyi çeken yöneten insanlar senin zayıf psikolojin ve dar bakış açınla üzülmek zorunda mı, kanalı değiştirme ihtiyacını neden TRpost'dan aktarma gereği duydun?
Yasin Gürsel
Yasin Gürsel Aylar önce
Kimse kusura bakmasın izlenmese adamlar yapmaz ama bizim cahil cühela millet bunları izleyip para kazandırıyor.
Bengisu Öztürk
Bengisu Öztürk Aylar önce
Masumlar apartmanın kapağını ilk kez görüyorum müthiş🤣
Beny
Beny Aylar önce
100de100 haklisin
Yucel Karaca
Yucel Karaca Aylar önce
sapık senaristlerimizin beyinlerinde ve bilinçaltı denilen bölgelerinde olup bitenleri ülkece izliyoruz işte
My life style as a Youtuber!
0:25
Corey Funk
görünümler 7 Mn
GÖNÜL DAĞI İnceleme - ÇOK ŞÜKÜR!
8:09
Murat Soner
görünümler 2,1 Mn
My life style as a Youtuber!
0:25
Corey Funk
görünümler 7 Mn
HILAL - 'LABIRENT' DANCE PERFORMANCE MV
3:31
Ağzından Sigara Düşmeyen Adam
0:29
Mahsun Karaca
görünümler 72 B
Güneş - Dikenlerinle - Official Video
2:36
MOB Entertainment
görünümler 210 B
Murda - Denedim (prod. Spanker)
2:55
Murda
görünümler 406 B