MASUMİYET Dizi İncelemesi - Hala Yetmedi mi?

  görünümler 2,187,614

Murat Soner

YORUMLAR
~Yadom~
~Yadom~ 20 saatler önce
Deniz Çakır anneannemin halasının kızıymış (atmıyorum bu arada)
Nərmin Nağızadə
Nərmin Nağızadə Gün önce
Aslında konsept olarak son bölümde anlaşıldı ki, bu filmde şiddet kınanıyor ve kadınlar bazen gercekten psikolojik hasta olduğu için bu durumdan kurtulamıyor
zyyy
zyyy Gün önce
Dizilerimiz o kadar kötü ki , cinsellik siddet , aldatma almis basını gidiyor . Eğer ben bir oyuncu olsaydım kadına şiddetin olduğu bir dizide oynamazdim . Herşeyi mesrulastirdiktan sonra neden bunlar oluyor diye birde yakiniyolar . Çocuğumuz colugumuz bunlari izliyor oyuzden 16 yasindaki kizlarimiz 30 yasindaki sapik erkeklere kaçıyor returk gercekten artık bir sınır çizmesi lazim
Betül
Betül 4 gün önce
RTÜK asıl bunlara izin vermesin
Konul Allahverdiyeva
Konul Allahverdiyeva 9 gün önce
@muratsoner seni çok seviyoruzzz
Ahmed Özdilek
Ahmed Özdilek 10 gün önce
5:30 saol abi yüzümüzüde yıkadık.
Kavin G.
Kavin G. 15 gün önce
🙄
cagla Kasap
cagla Kasap 16 gün önce
En azından finalinde bizi şaşırttılar 😃
Herhangi Biri
Herhangi Biri 17 gün önce
Kusacağım
Muhammed Fatih Karataş
Muhammed Fatih Karataş 19 gün önce
Adamlar çaktırmadan holding reklamı yapıyorlar 🧐🧐🧐
sapkali keci
sapkali keci 21 gün önce
erkek: en buyuk halalim kiz sikmek etraftakiler:alkis alkis
Özgür AY
Özgür AY 22 gün önce
Odeyecegi vergiyi mi cok seviyor yoksa odeyecegi vergi mi cok? Bir vergi barisi, iyi hal indirimi, ne bileyim birkac milyoncuk bir af getirin insanlara... nerde bu devlet? Nedir bu zenginlerimizin hali arkadas? Yaziktir...
Gülşah Karasu
Gülşah Karasu 23 gün önce
Tam bir kokuşmuşluk içindeyiz
anonim
anonim 23 gün önce
Hdbdb
mazlum zehra
mazlum zehra 23 gün önce
Ayrıca iğrençlik ,namussuzluk içeren pislik bir dizinin adi neden masumiyet olsun👎👊😡
mazlum zehra
mazlum zehra 23 gün önce
Bu kadar iğrençlik gerçekten çok fazla 🤮🤮🤮 hiç izlemedim lütfen izlenmesin !!!!
Türk Draem🟢
Türk Draem🟢 24 gün önce
Abi sesin cok iyi
Mukaddes Ünsal
Mukaddes Ünsal 25 gün önce
👏👏👏👏👏😁😁😁😁
mahtab panahi
mahtab panahi 25 gün önce
ama guzel diziydi ya oburlere gore
Türk Draem🟢
Türk Draem🟢 24 gün önce
Ayn
Mübariz Ceferov
Mübariz Ceferov 26 gün önce
😄😄
Mübariz Ceferov
Mübariz Ceferov 26 gün önce
Çok güzel yorumlamis komik
Aybeniz Qeribova
Aybeniz Qeribova 26 gün önce
3:45 🤣🤣🤣Allah belanı versin İlker Ilqaz😂
İnstagram Kesitleri
İnstagram Kesitleri 27 gün önce
Ya abi canım sıkılınca hep seni izliyorum ve hep gülüyorum ya
d-Rosra
d-Rosra 29 gün önce
2 kelime edip homyemyomyom dndndkddkdkd
ItzyLovei
ItzyLovei 29 gün önce
Mųŕąť §øñėř vųřđų vę ģøl øłđų
ItzyLovei
ItzyLovei 29 gün önce
ꇙꇙꇙꇙꇙꁝꁝ ꄲ꒒ꋬꋪ ☆𝐊𝐚𝐥𝐢𝐭𝐞𝐥𝐢☆ ꒯꒐ꁴ꒐ ꌦꋬꉣ꒐ꌦꄲꋪ꒒ꋬꋪ
Efkan Sağıroğlu
Efkan Sağıroğlu Aylar önce
Artık şaşırmıyorum bana haber akışında gördüğüm olmazsa olmaz kaza haberleri gibi geliyor bu diziler.
malara
malara Aylar önce
10 kereden fazla geriye sardım nası dizi bu
Yalnız Princess
Yalnız Princess Aylar önce
Sen anlat Karadeniz i görünce aşırı sevindim ❤️
Always  ✨
Always ✨ Aylar önce
9:12 = Ülkenin özeti
Yaren Soykan
Yaren Soykan Aylar önce
Bütün videolarını izlemedim ama izlediğim her videoda söylediğin her cümle o kadar haklı ki...
Aybeniz Qeribova
Aybeniz Qeribova Aylar önce
Aga bee Masumiyyet farklıydı
Betül Özdemir
Betül Özdemir Aylar önce
Dölâr
birisi
birisi Aylar önce
Dizilerimizde olan holding sayısı vergi dairesinde kayıtlı holding sayısını geçti skdjdjdj
melisa hazal
melisa hazal Aylar önce
ya bu sacma dizilere SAKı karistirmayin buda sizin sacmaliginiz oluyor
Elif Konanç
Elif Konanç Aylar önce
cam tavanlar fragman eleştirisi yapmıştın tabii ki bir kaç bölüm daha beklemek gerek ama ilk bölümden ben şahsen çok etkilendim ve diziye başlamanı tavsiye ediyorum video için değil sadece gerçek hayatın zorluklarını anlatıyor ilk bölüm kadınların iş hayatında nasıl başarılı olduklarını ve bu başarıyı kendinin gibi gören erkek müsvettelerini konu alıyor ilk bölüm tırnaklarıyla kazıya kazıya üniversite yi dereceye ve normalden kısa sürede bitirip kendi işini yaratıp 8 yılda türkiyenin birçok şehrine açılıp 8. yıl kutlamasında tek hayali olan yurtdışına açılmadaki ilk adım atılacakken nasıl erkek müsvettelerinin onu ceoluktan saha müdürlüğüne indirdiklerini ve "eş ceo" diye yanına yıllar önce kalbini kıran adamı getirmelerini daha sonra Adam sadece erkek ve kumcu aile sinin zengin veliahtı olduğu için tek ceonun o olmasını istediklerini ve kızımızın intikam ateşini yaktığını anlatıyo baya yazmışım farketmeden bölümü izlemene gerek kalmadı ama sen yinede bir bak çünkü ilk defa işe giren kız değil erkek ve ilk defa ceo olan erkek değil kız
s a
s a Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣ekrana tukurmek nedir 😂😂😂
Elif Ayazkök
Elif Ayazkök Aylar önce
ilkerin elaya seni ödeceğim vergiler kadar çok seviyorum dediğinde 05.29 da ki aynı tepkiyi verdim hfdygjfdjgsdgdshjwggsg
Aline Rosa
Aline Rosa Aylar önce
Bendece puuuuhhhh....
Kadir Metin
Kadir Metin Aylar önce
Bunu yapacak çok mal var.
Ela
Ela Aylar önce
Adımdan utandım izlerken
bağzıları hep ağlar
bağzıları hep ağlar Aylar önce
Fen dersini sen anlat abi valla yks de full çekerim idixiijw
Soft Kitty
Soft Kitty Aylar önce
Ben bu diziyi cidden anlamamıştım ya. TRpost’da karşıma çıktı, ilk gördüğüm yorumlar hep Azerbaycanlı yorumlarıydı bayağı sevmişler diziyi, merak ettim izledim. Abi amacı ne senaristin, neyin peşinde gram anlamadım. İticiydi bence her şeyiyle. Hani bu aralar açıkcası Muratçım Soner BÜTÜN Türk dizilerini delirmişcesine incelemeye kalktığı için biraz abartmaya başladı diye düşünüyorum ara ara ama bu dizi hakkında sonuna kadar haklısın kral
emrah çankırlı
emrah çankırlı Aylar önce
dizilerde zengin ve holding sahipleri var birde yatak sahneler var yakında dizilerde gusül abdesi nasıl alınır diye gösteriler niyet ettim allah rızası için gusül abdesi almaya alllahım sen kabul eyle
Melek Arslan
Melek Arslan Aylar önce
Murat abi allah rızası için tozkoparan iskender dizisini de incele
sena
sena Aylar önce
Ama yuh artık yani herkes birini aldatiyo birini dövüyo sonra se.i.şip barisiyo böyle dizi sektörünü de diziyi de...
Mine Gulmez
Mine Gulmez Aylar önce
4n1k dizisini de yapar mısınız
Volkan Kırık
Volkan Kırık Aylar önce
oooooh iyi ki bunu da izlememişim 👌
Yagmur Celik
Yagmur Celik Aylar önce
5:29 PUHH!
Hülya Sayır
Hülya Sayır Aylar önce
Helal olsun👏👏💐😔
Emine Colak
Emine Colak Aylar önce
Gülmekten öldüm
Tuğba Sahara Filiz
Tuğba Sahara Filiz Aylar önce
8.23deki tipki dededinin babasının eltisinin yengesi gibi olmu§ya yorumuna bayıldım cok haklįsın
Derin Sarpkaya
Derin Sarpkaya Aylar önce
nobody: certainly nobody: hülya avşar queen: döllar
rsm
rsm 20 gün önce
Fklssmdj buna çok gülmüştüm. 10 milyon dölağğğr
Sevcan
Sevcan Aylar önce
Süblimleşme ahahaha😂
Sıla Kahraman
Sıla Kahraman Aylar önce
Halkımız çok cahil...
H.H.Y
H.H.Y Aylar önce
Bir zamanlar kıbrıs yap onun eleştirisini yap
H.H.Y
H.H.Y Aylar önce
Bir zamanlar kıbrıs yap onun eleştirisini yap
H.H.Y
H.H.Y Aylar önce
Bir zamanlar kıbrıs yap onun eleştirisini yap
Dimitri Rascalov
Dimitri Rascalov Aylar önce
Ulan ilk defa bi insan suratıma tükürünce gülesim tuttu 😆
Aleyna seher Karagöz
Aleyna seher Karagöz Aylar önce
5:29 Elhamdülillah yüzüme geldi 😂😂
Mustafa Kanca
Mustafa Kanca Aylar önce
5:29 raplay tuşum oldu
Rojin Abak
Rojin Abak Aylar önce
Bu diziye neden tepkilisiniz? Bence verdiği mesaj gayet güzel? Belki de insanlara bunların gerçekten yaşandığını göstərmək ve finalinde de gerçekte olması gerektiği gibi olmasını göstermektir? Gidin de bş zamanlar çukurova denen diziyi eleştirin kadını alçaltan erkeği yücelten dizi!
Rojin Abak
Rojin Abak Aylar önce
@Irmak Y o dizi türkyiede olan olaylar ile çok benzer o yüzden gerçekler aktarılıyor
Irmak Y
Irmak Y Aylar önce
elayla ilkere ateşli sahneler yazıyolardı sanki aralarında aşk varmış gibi??
Ü. A.
Ü. A. Aylar önce
Helal olsun size👏👏👏
Serkan Korkmaz
Serkan Korkmaz Aylar önce
helal be abi ne videoydu
Metanet Sahhuseynova
Metanet Sahhuseynova Aylar önce
Allah sabır versin murat abi.sinirlerim bozuldu☹️
ezel
ezel Aylar önce
er🍰
Yasemen Sen
Yasemen Sen Aylar önce
Bu kadar kadına şiddet olan diziyide maalesef ki ( kendi çevremde gördüğüm) yine ayıla bayıla kadınlar izliyor en üzücü yanıda bu.
karteffel
karteffel Aylar önce
Alkışlıyorum. Bu lanet dizilere herkes bakıyor sonra çocuklardaki ahlak bozukluğuna şaşırıyor Allah akıl fikir versin milletimize.
Rabia Topcu
Rabia Topcu Aylar önce
05:29 murat abi idolümsün yaaaa
Selin Tuana Aydın
Selin Tuana Aydın Aylar önce
abi beynim yandı bu nasıl bişey sana allah sabır versin 🤣🤣🤣🤣🤣
Taha Şentürk
Taha Şentürk Aylar önce
En sonda annenin holding patronunun babasıyla ilişki yaşaması gerçekten şaşırtmadı, e hani bir ilişki daha eksik diyorum bir şeyler eksik diyorum heh meğersem sona saklamış :D
İrem Güler
İrem Güler Aylar önce
Acaba bu çocuğa kaç kişi "çok can yakacak" dedi yanındaki kızlqrda can kalmadı
Kader Celebi
Kader Celebi Aylar önce
Allah ım benimde erkek çocuklarım var elinin kir falan demem çünkü çok ayıp birşey
DeeCi Entertainment
DeeCi Entertainment Aylar önce
Masumiyet bu dizinin neresinde peki?
Karl Max
Karl Max Aylar önce
İşin tuhafı diziyi izleyenler kendini inandırmak istiyor nekadar hata ve saçmalık varsa görmezden geliyorlar
Karl Max
Karl Max Aylar önce
Kardeşim sen bu dizi senaristleri diziyi yazdıktan sonra seninle iletişime geçmeli gerçekten mükemmel detaylar buluyorsun ben bu eleştrenleri hep yapıyordum dizi izleyemiyorum bu saçmalıklar okadar çokki
Hydra
Hydra Aylar önce
Ummnümnömnöm
Dilbar Ganiyeva
Dilbar Ganiyeva Aylar önce
Diziyi görmeye gerek yok çok güzel anlatacak Masalcı Abim var artik 😊👍👍
ceyda mei
ceyda mei Aylar önce
5:29 elhamdülillah
Hülya Coşkun
Hülya Coşkun Aylar önce
Kafam allak bullak oldu bu nasıl dizi. İğrenç ötesi...
E Atılgan
E Atılgan Aylar önce
Televizyonu camdan atasım var. Dizi izlenilmesede geçince dahi insana yetiyor. Allah bunları yazanları yazdıranları lanet etsin, yüzlerini asla güldürmesin!
pilot adayı
pilot adayı Aylar önce
Final oldu zaten ne bu nefret
kırmızı kamyon
kırmızı kamyon Aylar önce
Iy iyrenç ya kim izliyo bu dizileri 🤔🤔😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤔🤔🤔🤔🤔
pilot adayı
pilot adayı Aylar önce
Kimse izlemiyor final oldu zaten
Beyaz Lila
Beyaz Lila Aylar önce
Harikasın murat soner
MELİSA
MELİSA Aylar önce
5:29 gül gül öldüm ya
Pisinga Siyay
Pisinga Siyay Aylar önce
Bitti de kurtulduk saçma sapan diziydi
İdk
İdk Aylar önce
Bence PU ciddiyim korktum...
İdk
İdk Aylar önce
Tabi şimdi devlet vergisiyle Allah vergisi aynı adamda birleşince dayanması da çok zor ğpfpodsfdsğfğpdsğodfpsğfpdsfdp murat soner mükemmelsin
Sema Özdemir
Sema Özdemir Aylar önce
İnsanlara çok güzel bir bilinç kazandırıyor, ilk defa izliyorum Ve keşke daha önce izleseydim diyorum
soonie
soonie Aylar önce
ya abi abone sayın 1.58 mn ama izlenmen 2.09.414 nası oluyo yaa bence daha fazlasını hak ediyosun kesinliklee
Samet Şekerci
Samet Şekerci Aylar önce
kisacasi her kes birbirine cakiyor
Zeynep&Bir kiz
Zeynep&Bir kiz Aylar önce
Skhsmazohaud
Aysel Çiftçi
Aysel Çiftçi Aylar önce
Devlet vergisi allah vergisi jdşajdşqldşqösçqndaşqş
Sıla e
Sıla e Aylar önce
5:27 Abim çok ani oldu
Alperen Özkalp
Alperen Özkalp Aylar önce
''Murat Soner'le İlkler'' bence bu Gaga gibi kendi serisi olması gerekli.
Didem Oztepe
Didem Oztepe Aylar önce
Seni izlemek mükemmel. Her hafta iki saatlik dizi izlemek yerine on dk seni izleyip, kalan zamanımı daha verimli geçiriyorum. Tüm dizilerden nefret ediyorum sayende 😂😂😂😂
beril keser
beril keser Aylar önce
Aslında diziye bu yönden bakılmamalı . Çünkü orda aşırı güzel noktalara değiniliyor şiddet görmüş birinin kimse psikolojisini anlamadan linçlemesi aslında kimsenin masum olmadığı . Küçükken derin yaralar almış birinin hatalar yapıp o yaraları kapatmaki istediği özellikle anne ve babanın geçimsizliği , annenin hor görüldüğü bir yara . Sosyal medyadan algı yapıp insanların yaşamlarında derin yaralar bıraktığını gösteren bir dizi . Kişinin nasıl izlediğine bağlı
Veysel Kerem Atak
Veysel Kerem Atak Aylar önce
Kimse o yönden bakmıyor
Farukcan Durmaz
Farukcan Durmaz Aylar önce
İyi ki dizi izleme alışkanlığım yok bu ne ya rezillik. Devlet büyükleri aile bakanlığı vs sorumlular buna el atmalı.
Nur Us
Nur Us Aylar önce
Ben bu videoyu izleyip diziyi izledikten sonra yorum yapmam.. Nfldpdld
Nur Us
Nur Us Aylar önce
Bu dizi az önce tv de çıktı karşıma 20 dakika izledim.. 20 dakikamı bu geri istiyorum. İyi ki izlemiyorum bu tür şeyler midem kalktı
de valeur
de valeur Aylar önce
BU YIL VERCEĞİM VERGİ KADAR ÇOK
هدى جوكسل
هدى جوكسل Aylar önce
Herkes sizin gibi düşünse keşke. Dünya ne güzel bir yer olurdu.
Innocence Episode 1
2:01:31
Masumiyet
görünümler 11 Mn
SON YAZ Dizi İncelemesi - İnanması Zor ama...
8:11
YASAK ELMA İnceleme | Tüm Aşk ve İlişki Şeması
10:20
EFSANE GERİ DÖNÜYOR | Leyla ile Mecnun
0:59
Pembeler sokakta kaldı | Cennet Mahallesi 76. Bölüm
11:56
KAFALARIN ANORMAL BİR HAFTASI! #hesapkimde
22:07