GÖNÜL DAĞI İnceleme - ÇOK ŞÜKÜR!

  görünümler 2,117,238

Murat Soner

YORUMLAR
Murat Soner
Murat Soner 5 aylar önce
Seste ufak bir problem var ama onu düzeltmeye çalışsaydım video yarın yayına girecekti. Artık bu kadar istek varken daha da geciktirmek istemedim. Sevgiler...
Leyli Kərimova
Leyli Kərimova 15 gün önce
390
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Adnan Aslan
Adnan Aslan 25 gün önce
Murat abi keşke neşat babayıda dillendirseydin bu dizide hemen hemen sırf onun türküleri calıyor, emeğine sağlık
Mehriban Mürsüdova
Mehriban Mürsüdova 28 gün önce
👍👍👍🌹💐🌺
mavimsi hayaller
mavimsi hayaller Aylar önce
Amir khanin yerdeki yıldızlar gibi Filmi var çok eğitici o tarz film lerde onerebilirsin
Aleyna Ceylan
Aleyna Ceylan Gün önce
Yerli dizi ve okuyup mühendis olan kendi parasını kazanan kadın tamam kulağa çok yerli dizi gibi gelmiyor ama ☺️❤️☺️
Selma Ustunalp
Selma Ustunalp Gün önce
Ben, bir kere izlediğim diziyi, asla ikinci kez izleyemiyorum. Nerede o defalarca izleyip te, asla bıkmadığımız diziler, flimler. 😔
sjsjsjs
sjsjsjs Gün önce
gönül dağını gerçekten tebrik ediyorum çok güzel aşk var ama dediği gii en tatli haliyle emek var din ve kültür var çok güzel
Rumeysa Sjjlsks
Rumeysa Sjjlsks 2 gün önce
Ya harbi çok güzel dizi ya, Ciritçi Abdullah dededen de bahsetmeden olmaz ☺️
DoruKarabulut 14
DoruKarabulut 14 4 gün önce
İlk 10 saniyede yarıldım abi nerden aklına geliyor böyle şeyler
Fidan Ceferova
Fidan Ceferova 6 gün önce
Kalp yarasi
Fidan Ceferova
Fidan Ceferova 6 gün önce
Kalp yarasi
Ayse Esgerova
Ayse Esgerova 7 gün önce
Konuşmanız çok güzel.
Tutku Candır
Tutku Candır 8 gün önce
bakışma olayı çok iyi asdasd :D
HAVVA ASLAN
HAVVA ASLAN 9 gün önce
Yok artık millette nasil bir miyde var ya...
beakhyun aşığı
beakhyun aşığı 10 gün önce
Yozgat The power
Adbor'un ceydasi
Adbor'un ceydasi 10 gün önce
Yozgatli olan me
Doğa IŞIK
Doğa IŞIK 10 gün önce
Kazara aşkı incele
Muhammed Turgut
Muhammed Turgut 11 gün önce
Gönül Dağı 👌👋
Esma Oztosun
Esma Oztosun 12 gün önce
Filim eskişehirde deyil sivrihisarda cekiliyo ben sivrihisarda yaşiyorum oyuncularin hepsini gordum sivrihisar eskişehirin ilcesi oyunculardan en iyisi gercek haytta sefer
İpek Yetim
İpek Yetim 13 gün önce
Abi nolur bir zamanlar kibrisi da yap
Kemal Öztürk
Kemal Öztürk 14 gün önce
00:00/00:08
Kemal Öztürk
Kemal Öztürk 14 gün önce
0:00 /0:09
Yalnızlığın Mavisi
Yalnızlığın Mavisi 16 gün önce
1:18 😆
H. Knik
H. Knik 17 gün önce
daha iyi dize görmedim
HÜSAMMETTİNKELDANA
HÜSAMMETTİNKELDANA 18 gün önce
Abi videoyu yayınlanışından beridir bilmem kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama simdi izledigimde fark ediyorumda yeniden mi cekmis ya da yeni sahelenr mi eklemis
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Serkan Bey
Serkan Bey 18 gün önce
Aşk mantık intikam eleştir
Lee Young Hee
Lee Young Hee 19 gün önce
Allah aşkına ya 1 saat ya da 1 buçuk saat olmalı. 1 bölümü 2 buçuk saat süren dizi olur mu ya?? Ayıptır günahtır insanları gerçekten koyun gibi koyuyorsunuz o aptal kutunun önüne, kalkmıyorlar da zaten, beyinsiz yaratıklara dönüşüyorlar 😤😤😤😤😤😤
Yucel Karaca
Yucel Karaca 19 gün önce
Vay arkadaş Türk televizyon dünyası ve izlemeye değer bir yayın öyle mi. Izlerim ben bunu sonra da gidip TV box alırım
Toprak Kara
Toprak Kara 19 gün önce
varlığıma fikirlerime kişiliğime saygılı akademik hayallerim için heyecan duyan, çocukluk arkadaşlarını çok seven mahallede kankileriyle çay içen entelektüel, romantik, filmci manitamla izlemelik dizi yapmışlar
Sehunhope127
Sehunhope127 20 gün önce
Abi settine gittim Sivrihisar da dağı her yerden görünüyor mükemmel bir dizi
Hilal Beyza Özçelik
Hilal Beyza Özçelik 21 gün önce
Trt1 kaliteli dizi yapıyor herzaman
Veli Gezginci
Veli Gezginci 21 gün önce
1.18 Nomıs sjjss
zümrüdüanka
zümrüdüanka 23 gün önce
kim ne diyo bilmiyorum ama ben o durumda engine koşmam
Suda Yürüyen Adam
Suda Yürüyen Adam 23 gün önce
Güzel dizi cırcır yapıp durma
Kübra Nur Erdem
Kübra Nur Erdem 24 gün önce
Bir daha bu kadar mükemmel bir dizi çıkacak mı bilemiyorum doğrusu.
GRİFİNCLAW
GRİFİNCLAW 24 gün önce
1:18 skskwmskowwk
Adnan Aslan
Adnan Aslan 25 gün önce
Şuan yaz dizileri var, hemen hemen her sene olduğu gibi aynı şeyler sade mekanlar değişik… bıraz gönül dağını izleyinde dizi nasıl cekilirmiş öğrenin
Adnan Aslan
Adnan Aslan 25 gün önce
Cok dizi izledim, ezel olsun, kurtlar vadisi, icerde,cukur cok aşk dizisi izledim ama bukadar güzel bir dizi daha görmedim, herkez başrolde, ettikler tek küfür oda küfür sayılmaz sevinclerinde birbirlerine vurarak kopeek demeleri. Hele bir dolmuşcu sefer var böyle insan daha varmı deditiriyor. Bu dizide farkı olan başka olay ise başda kötü biri olanın nasıl iyi bir insana dönüşüyor olması(serdar) Bu diziyi yazana oynayana işcilere yönetmene hepsine cok teşşekür ederim harika bir iş
Birgiresunhanımefendisi
Birgiresunhanımefendisi 26 gün önce
Herem miydi o? 😅
𝐘𝐞𝐠𝐚𝐧𝐞🦋
𝐘𝐞𝐠𝐚𝐧𝐞🦋 27 gün önce
Ask mantik intikam
𝐘𝐞𝐠𝐚𝐧𝐞🦋
𝐘𝐞𝐠𝐚𝐧𝐞🦋 27 gün önce
Ada masali
Yağmur Yıldız
Yağmur Yıldız 28 gün önce
👍
Nur seda Bozat
Nur seda Bozat 28 gün önce
Her bölüm iki vida sıkıyorlar sonra kendileri gevşiyolar sisisi
Hanim Dogrul
Hanim Dogrul 29 gün önce
Baht oyunu
Efrail Efe
Efrail Efe Aylar önce
Abi senin videolar kapattırken konuşmama hayranım
LegenD_ShadoW
LegenD_ShadoW Aylar önce
Diziler vs gerçekler.
Akın Karahan
Akın Karahan Aylar önce
Başka dizi yok başkan 😄
ZƏKA [LƏNKƏRANİ]
ZƏKA [LƏNKƏRANİ] Aylar önce
Gönül dağı efsoo bir dizi 👏👏💙❤💚
Miraç İ
Miraç İ Aylar önce
Şu baştaki gönül dağı bestesini tekrardan dinlemek için geldim jfkfkf
Pervin Qurbanova
Pervin Qurbanova Aylar önce
TESEKKUR EDERIM sizin sayenizde filmi izledim bitirdim şimdi de yeni sezonj bekliyorum
Abart istersen iclal
Abart istersen iclal Aylar önce
Bir şey diyeceğim bu Türk dizileri 2,5 saat olmazsa olmuyor mu? Sanki bu süre farz olmuş gibi
ÖZKAN BULUT
ÖZKAN BULUT Aylar önce
"Üzerinde kestane pişirilen sobanın..." Sıcaklığı diyecektim de kestane 40 ₺ olmuş...
baskan 45 manisa
baskan 45 manisa Aylar önce
yapragıim bunda bahane bulacak bişey bulamadinmi ya
Kupa Kızı
Kupa Kızı Aylar önce
İzlemeye başlasam mı diye düşünürken bu video iyi geldi
Hamza Ipek
Hamza Ipek Aylar önce
Gönül dagı incelemesi yapsana murat soner 😅
Hasan Mert Ataş #Böh
Hasan Mert Ataş #Böh Aylar önce
2:00 Kardeş payındada var öyle replik
Elif Konanç
Elif Konanç Aylar önce
cam tavanlar fragman eleştirisi yapmıştın tabii ki bir kaç bölüm daha beklemek gerek ama ilk bölümden ben şahsen çok etkilendim ve diziye başlamanı tavsiye ediyorum video için değil sadece gerçek hayatın zorluklarını anlatıyor ilk bölüm kadınların iş hayatında nasıl başarılı olduklarını ve bu başarıyı kendinin gibi gören erkek müsvettelerini konu alıyor ilk bölüm tırnaklarıyla kazıya kazıya üniversite yi dereceye ve normalden kısa sürede bitirip kendi işini yaratıp 8 yılda türkiyenin birçok şehrine açılıp 8. yıl kutlamasında tek hayali olan yurtdışına açılmadaki ilk adım atılacakken nasıl erkek müsvettelerinin onu ceoluktan saha müdürlüğüne indirdiklerini ve "eş ceo" diye yanına yıllar önce kalbini kıran adamı getirmelerini daha sonra Adam sadece erkek ve kumcu aile sinin zengin veliahtı olduğu için tek ceonun o olmasını istediklerini ve kızımızın intikam ateşini yaktığını anlatıyo baya yazmışım farketmeden bölümü izlemene gerek kalmadı ama sen yinede bir bak çünkü ilk defa işe giren kız değil erkek ve ilk defa ceo olan erkek değil kız
Zhala Mammadova
Zhala Mammadova Aylar önce
Yozgat the power ben bittim🤣
Sonay Kaltuk
Sonay Kaltuk Aylar önce
Girişe bitttim yaa
Gizem Çelik
Gizem Çelik Aylar önce
Tozkoparan İskender
Hasan huseyin Yalcin
Hasan huseyin Yalcin Aylar önce
Bize inat mi yapıyorsun abi lütfen arka sokakları yapar mısın
Hasan huseyin Yalcin
Hasan huseyin Yalcin Aylar önce
Abi lütfen arka sokakları da yap
Mustafa Emir Gebecik
Mustafa Emir Gebecik Aylar önce
ÖVERKEN GÖMDÜ
Cengiz Karaduman
Cengiz Karaduman Aylar önce
Abi yemin ederim seni izleyince moralim düzeliyor ya iyi insansın devam et
Büşra Acar
Büşra Acar Aylar önce
Ya vallahi Türkiyenin en iyi dizileri TRT 1 de bence, ne açık saçık giydirilerek vücutlarıyla dikkat çekmeye çalışan kadınlar var ne öpüşme ne sevişme, teşekkürler TRT
Yahya Muaz CAN
Yahya Muaz CAN Aylar önce
Başlık ve küçük resimde "Gönlümü Dağladınız" yaziyodu şimdi niye değişti acaba
Şeymanur Varol
Şeymanur Varol Aylar önce
1:59 Yozgat the Powwe
•Jennie's•🌼
•Jennie's•🌼 Aylar önce
Şarkı değilde Üstâdımız Neşet Ertaş'ın türkülerinin olması da ayrı bir gurur.
~Ceylii
~Ceylii Aylar önce
Sırf girişi için tekrar tekrar başa sardım skdkdkd
Hasan Mert Ataş #Böh
Hasan Mert Ataş #Böh Aylar önce
1:15 Klişe kombosu
Mine Gulmez
Mine Gulmez Aylar önce
4n1k dizisini de yapar mısınız
Asi__18
Asi__18 Aylar önce
Numes intigam diyince koptum ahahaha
Meryem
Meryem Aylar önce
Baştaki şarkı çok iyi ŞWŞSLWİSLWÖSLD
Anıl Güzeri
Anıl Güzeri Aylar önce
Çok sinir bozucu konuşma tarzın var. Seni hiç sevmedim Her mimiğin her cümlen nefret ettirdi kendinden. Ana sayfama neden senin gibi birisi çıkıyor ??? Yani yazmıyım yazmıyım diyorum ama dayanamıyorum insanları ezerek onlarla dalga geçerek bir yerlere gelmişsin.
Rumeysa
Rumeysa Aylar önce
?
NNY👑
NNY👑 Aylar önce
Kuruluş Osman. Gelsin
mert efe erken
mert efe erken Aylar önce
1:52
rivana
rivana Aylar önce
Yesil deniz gibi cok iyi
BTSolla
BTSolla Aylar önce
Gönül dağı👏👏👏gönül dağı👏👏👏gönül dağı GÖĞ nüğl dağıııııı abi aklımdan çıkmıyor 3 aydır sınavda bile aklımda.
Hüseyin Keser
Hüseyin Keser Aylar önce
Helal sevdim laaa
NERGİZLE KENDİN YAP
NERGİZLE KENDİN YAP Aylar önce
TRT 1 in çok dizisi çok güzel. Amma insanlar salaçka şeylere bakmsyı tercih ediyolar
Birol Erden
Birol Erden Aylar önce
Keşke bütün diziler böyle samimi içten ve duygusal olsa içinde ne ararsan var komedi drama aşk sevgi arkadaşlik dostluk dayanişma vs..işte bizim kültürümüz bu..abuk subuk dizilerden artik gına gelmişti ne o öyle o onun karisina göz koyuyor o onun yengesini düdüklüyor ihanet entrika lükş yaşama arzusu fakirliğin ayip sayildiği zenginliğin şatafatlı yaşamanin ayricalik sayildiği vs.hastalikli zihniyetlerin topluma empoze edildiği manyakça dizilerden bunalmiştik gönül daği imdadimiza yetişti TRT den yapimcisina yönetmenden oyuncusuna tüm ekibe teşekkürlerimi şukranlarimi sunuyorum başarilarinin devamini diliyorum..👍👍👏👏
rahmw
rahmw Aylar önce
Hekimoğlu diyorum ben alo
Hulya Sucu
Hulya Sucu Aylar önce
Yaaa nasul bir yeteneksin sen,murat soner.Senden çok sayıda lazım bu ülkeye.
Sevde Yıldırım
Sevde Yıldırım Aylar önce
Senin zevkin yoksa biz ne yapalım "zevksiz"
muharrem kozan
muharrem kozan Aylar önce
bu dizide 1 tane takım çantası ile minibüs motoru değiştiriyolar 😂😂😂 sanayide motor değişecek olsa usta en az 1 haftalık işi var der net
Azat Edis
Azat Edis Aylar önce
Murat Abi bana Metin Akpınarı anımsatıyorsun. Daha evvel seni benzeten oldu mu?
Tanejing Adiagingmek
Tanejing Adiagingmek Aylar önce
Aaaaaaaaaa Kapadokyaya mı geldiin.. çok mutlu oldum, nevşehirden selamlar
Dilara Davarcı
Dilara Davarcı Aylar önce
Bir Zamanlar Çukurova
Yağmur Şimşek
Yağmur Şimşek Aylar önce
Aşk laftan anlamaz
ıllıllı 𝑵𝒚𝒙 𝑨𝒎𝒗'𝒔 夜 ıll
ıllıllı 𝑵𝒚𝒙 𝑨𝒎𝒗'𝒔 夜 ıll Aylar önce
3:15 Gerçekten unutulmaz bir Anı :D
Yiğit Berke
Yiğit Berke Aylar önce
Video nun ilk başında gülmek garanti :D
mesut
mesut Aylar önce
Murat Abi Namis tore entikam deyisine bayiliyorum😂
Zeynep İrem Candan
Zeynep İrem Candan Aylar önce
2:47 Gerçekten de dizi sezon finali yaptı ve sonunda düğün vardı 👍
AteşSu 2006
AteşSu 2006 Aylar önce
Dizinin tamamı düğün dolu idi zaten
Gülseren
Gülseren Aylar önce
Ama daha sezon finali tam final değilki 2.sezon olacak GONUL DAGI KIRMIZI CIZGIMIZDIR
Beyz Patapatapata
Beyz Patapatapata Aylar önce
Ama bu dizi de düğün ve mutlu yemekle bitecek
Aleyna
Aleyna Aylar önce
İyilik ,namus ve sevginin vücut bulmuş hali gönül dağı 👍👏 ama günü değişse keşke ben ertesi günü izliyorum
A.
A. Aylar önce
İntro mükemmel.😂😂
Sahin
Sahin Aylar önce
dizinin tutma sebeplerinden biride Neşet ERTAŞ bence. bahsetmeyi unuttunuz sanırım.
my nett
my nett Aylar önce
Anladımki bin tane diziden bi tane zır çıkıyor tıpkı insanlar gibi ama eleştiride iyilemede mükemmel nediim ... 👍👍👍
Yağız Gülsen
Yağız Gülsen Aylar önce
1:59 bu bir geri sarma tuşudur kendi fantezim siz takılmayın
MASUMLAR APARTMANI İnceleme - Yeni Dünya Rekoru!
9:39
Cam Tavanlar 7. Bölüm 3. Fragman
1:00
Cam Tavanlar
görünümler 677 B
Gönül Dağı ve Yeşil Deniz Yarım Battaniye
1:56
Çağrı Başaran
görünümler 23 B
SEFİRİN KIZI İnceleme | YUHH ARTIK!
10:07
Murat Soner
görünümler 3,1 Mn
YASAK ELMA İnceleme | Tüm Aşk ve İlişki Şeması
10:20
Cam Tavanlar 7. Bölüm 3. Fragman
1:00
Cam Tavanlar
görünümler 677 B
Kalp Yarası 4. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 118 B
Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!
3:57
Beyaz Haber
görünümler 355 B
Måneskin - Beggin' (Lyrics)
3:31
The Vibe Guide
görünümler 4,5 Mn
Ck Oo kusoo dhaweeyay Youtube Ex Wife ....
10:02
King Ck Films & Vlogs
görünümler 273 B
My life style as a Youtuber!
0:25
Corey Funk
görünümler 7 Mn